Haridusministri idee panna poisid ja tüdrukud eraldi õppima on ohtlik ja lühinägelik. Kool ei ole katseklaas.
Mõte lüüa klassid kaheks, ühte poisid, teise tüdrukud oleks karuteene noortele, kellest kasvatame tublisid ühiskonnakodanikke.
Õpilased ei tohi olla pidevas poliitilises tõmbetuules, kus iga minister katsetab oma meetodeid. Tegu on noorte inimestega, kellest kasvab Eesti tulevik.
Ministri välja käidud liigitus on sarnane perekonna kaheks jagamisega. Tütar kolib ema juurde, isa jääb pojaga. See ei ole õige. Laps vajab tasakaalu- mõlema poole olemasolu on eluliselt vajalik.
Kooliiga on õpilasele väga vastuvõtlik aeg. Sel perioodil õpitakse lisaks faktidele ja seoste loomisele ka elus hakkama saama.
Üks oluline väärtus, mida kool endas lisaks tunnis õpitavale aineteabele annab, on elulised oskused. Kui eraldame noormehed tütarlastest, siis moonduvad nende ühiskondlikud hoiakud, sotsiaalne käitumine ning väärtushinnangud.
Ei tohi unustada, et kool on noore inimese jaoks põhiline sotsialiseerumiskeskkond, mis imiteerib mingil määral tegelikku maailma, kus me peame iseseisvalt elama.
Otse öeldes peavad mehed õppima hakkama saama naistega ja vastupidi. Selline on elu.